Shariazone Bryssel

Debat om indvandring, islamisering, Eurabia o.s.v. holder jeg mig almindeligvis fra. Folk bliver hurtigt ophidsede, niveauet forbløffende infantilt og man ved ikke hvad der faktisk er lovligt at mene.

Men via Frontpage Magazine blev jeg opmærksom på Christian Broadcasting News’ nylige reportage fra Belgiens hovedstad Bryssels (der under det franske navn Bruxelles også er hovedstad i EU). Heri fortæller en tydeligvis veluddannet, yngre muslimsk leder åbenhjertigt om en erobringsplan, der på baggrund af den demografiske udvikling om føje år skal islamisere Belgien:

Jeg bekender mig ikke til nationalkonservative, som jeg ofte har vanskelig ved at skelne fra amerikansk neokonservatisme. Og faktisk er jeg slet ikke uenig i de reaktionære betragtninger, som den muslimske leder gør sig om Vestens umoralske tilstande. Men, som Kiplin skrev, “East is East, and West is West, and never the twain shall meet”.

(Ærkeenglen Mikael dræber den sorte Djævel. Bryssels byvåben..)

***

Dette indlæg blev udgivet i Eurabia. Bogmærk permalinket.

3 svar til Shariazone Bryssel

  1. Morten B. siger:

    Det er ikke kun en imam men også en feltherre, der taler dér. Og han er klar over, at han vil vinde krigen om Europa, hvis vi fortsætter den langtrukne skyttegravskrig, som der er lagt op til, altså en krig, hvor flertallet af europæere ikke ønsker at kæmpe, og de, der vil kæmpe, ikke kan blive enige om, hvordan man skal gøre det. Muslimerne (jeg anvender med vilje ikke ordet “islamisterne”, da det oftest anvendes til at fjerne fokus fra det rent demografiske problem i forbindelse med indvandringen) er ikke nær så splittede i deres opfattelse af fremtidens Europa, og dette er da også grunden til, at vi så godt som aldrig ser disse “demokratisk indstillede” muslimer, som vi altid hører om men aldrig ser, gå i protesttog, når deres trosfæller begår mord i Allah’s navn.

  2. Fra Århus siger:

    Hej Martin

    Virkelig god blog du her har fået dig🙂
    Christian Broadcast Networks har også lavet en kort udsendelse om de 751 no go zones, som der er i Frankrig. De mener Frankrig er på randen, af borgerkrig… Du og andre interesserede kan se klippet på http://www.bloc-identitaire.com/video/362/multiculturalisme-conduit-il-guerre-civile Samt læse Vederfølners artikel her http://www.modstand.nu/artikler/2011-06-27/frankrig-p%C3%A5-randen-af-borgerkrig !
    Fortsæt endelig det gode arbejde min ven🙂

    • Martin Kasler siger:

      Tak for roserne og for linket. CBN tror jeg bliver et medie, vi kommer til at se mere til🙂

Skriv et svar

