Løse rygter (dementi)

I dette mærkværdige kommentatorspor på Uriasposten synes blogredaktør Kim Møller at ville antyde, at jeg i lørdags opholdt mig i “AROS bygningen” i Århus under demonstrationerne for og imod islamiseringen af Danmark.

Lad mig derfor slå fast, at jeg ikke var i Århus i lørdags. Punktum.

***

 

 

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

4 svar til Løse rygter (dementi)

  1. Lars H siger:

    Kim kommenter på denne her blogpost.(www.p77.dk/blogs/shansen/697-mangfoldigheden-mod-mangfoldigheden) Og det kan desværre føre til misforståelser. P77 og Monika Hansen er en kilde, som næppe redox tager seriøst.


    Mens jeg går tur i Mølleparken tippes jeg inde fra AROS bygningen om, at Kim Møller fra Uriasposten, er klar med sin lange telelinse og at en der kunne være Niels Martin Kasler der er et godt beskrevet blad på den yderste højrefløj, også er spottet derinde. Ham der muligvis er Martin Kasler har i dagens anledning medtaget en “bodyguard” og skulle være iklædt sko med stålsnuder og stangstiv. DNSB Nazisten Espen Kristensen er også en tur forbi Aros bygningen, efter først at havde blandet sig i mangfoldighedsflokken og alle tre hilser pænt på hinanden ifølge kilden, der selv befinder sig oppe i AROS bygningen.”

    • Martin Kasler siger:

      Det dér er da typisk rdeox, skulle jeg mene.

      Men jeg mangler stadig en forklaring på, hvorfor Kim Møller, (og nu dig) finder det væsentligt at udsprede sådanne injurier om mig.

  2. Lars H siger:

    Det var kun for at gøre dig opmærksom på hvor injurierne kommer fra at jeg skrev kommentaren. Dumt af mig, det har du jo selv kunne google dig frem til.

    • Martin Kasler siger:

      Nu har jeg i hvert fald fundet den pågældende hjemmeside og overvejer lige nu, hvilke skridt man bør tage.

Skriv et svar

