Zakarias ’67

Så siger Hærskarers HERRE: Se, jeg frelser mit Folk fra Østerleden og Vesterleden 
og fører dem hjem, og de skal bo i Jerusalem og være mit Folk, og jeg vil være deres Gud i Trofasthed og Retfærd.
Zakarias 8:7-8

Sabaton Counterstrike:

 

Kickstart fighter launch
Throttle set to full
Speed king race to win
Afterburners roaring

Ghostlike counterstrike
Takes them by surprise
Score 307
Israelis rule the heaven

Jordan attacks Israel crush that
Futile attempt
Control Jerusalem

Drive back surprise attack
Take the Western wall
Next day make them pay
Over river Jordan

Syria last in line
Head for Golan heights
Strike without a warning
See the Syria forces falling

Syria attacked Israel crushed their
Lines of defence
Ruling Golan heights

Six days of fire
One day of rest
June 67 taught them respect
Control Jerusalem

Three nations fallen in six days of war
Traitorous neighbours
Received as deserved
Under the sun in the dust of the war
One nation standing stronger than before

First into Egypt and
Sent them to hell
Then returned their forces to Jordan
Climb up the mountains
Where Syria awaits
Break them in hours
Protect holy land

Six days of fire
One day of rest
June 67 taught them respect
Control Jerusalem

***

Dette indlæg blev udgivet i Counter Jihad. Bogmærk permalinket.

8 svar til Zakarias ’67

  1. Santor siger:

    lol, Tak for det. Jeg er vild med tung metal og jeg kendte dem slet ikke🙂

    I øvrigt er Moshe Dayan en af mine meget få helte.

    Ligesom Winston Churchil blev han anset for at være en warmonger.
    Alligevel var det ham der hver gang Israel havde brug for beskyttelse blev sat til at rede de inkluderende og multikulturelle tossers tråde ud.

    The thin red line – Når den er væk så er du alene!

    • Martin Kasler siger:

      Selv tak🙂

      Jeg er gammel nok til at huske München, Lot, Yom Kippur og Entebbe, så tro endelig ikke at jeg er en fjende af Eretz Yisrael.

  2. Morten B. siger:

    Så er det en skam, at du ikke er gammel nok til at huske Deir Yassin.

    • Martin Kasler siger:

      Det er du vist heller ikke.

      • Morten B. siger:

        Det påstår jeg heller ikke men følte alligevel trang til at fortælle dig, at israelerne også var bekendt med terror, før du kom til verden.

        • Martin Kasler siger:

          Ja, historikeren Paul Johnson mener faktisk, at Irgun og Stern var de første moderne terrorgrupper, men derfor har det jødisk folk ret jo alligevel en bibelsk ret til Judæa og Samaria – Erets Yisrael.

          • Morten B. siger:

            En bibelsk ret, javist, men den holder nok ikke i tinglysningsretten. Den bibelske ret til Israel står, såvidt jeg ved, kun i det gamle testamente, som næppe kan siges at være en kontrakt mellem flere parter.
            Du er helt sikkert mere vidende om emnet end jeg, Martin, men jeg husker fra min konfirmandforberedelse, at kristendom er Det Nye Testamente. Som kristen behøver man altså ikke at anerkende de krav, som jøderne har gjort i deres testamente med Gud som deres eneste vidne.

            • Martin Kasler siger:

              Ja, pagten mellem Abraham og Herren står nedfældet i Det Gamle Testamente og det er nok for mig som troende.

              Din præst må være kommet på afveje. For ifølge den evangelisk lutherske lære er kristendommens kanoniske skrifter skam både GT og NT. Eller forstår jeg dig ikke helt korrekt?

Skriv et svar

