Legionærlektion

Ifølge dansk MSM er tidens største samfundsproblem tilsyneladende, at praktiserende homofile får tæv i gaderne, vistnok af muslimske unge. Fra Jack Hansens Helvede Tur/retur. Legionær i Indokina, Stig Vendelkærs Forlag 1956:

Jeg ved ikke, hvor længe jeg havde sovet, men jeg vågnede ved, at det var trykkende varmt. Til min store forbavselse mærkede jeg, at der var lagt et tæppe over mig, og at en person lå tæt ind til mig på en måde, der ikke var til at misforstå. En ildelugtende ånde ramte mig i ansigtet, da jeg vendte mig, og i et nu var jeg lysvågen. Jeg forstod pludselig, at en eller anden beskidt arabertamp var blevet varmere, end termometret viste og ville have mig til at deltage i Mohammeds fødsel. Rundt omkring os lå andre arabere og fnisede, spændt på om det ville lykkedes for deres kammerat at få sin vilje. Jeg havde i mørket forvildet mig ind blandt en gruppe slumrende muselmænd, som muligvis troede, at jeg havde lagt mig hos dem med fuldt overlæg. Jeg lod dem dog ikke blive i troen ret længe. Da min bejler blev alt for nærgående, jog jeg min albue for fuld kraft ind der, hvor hans bukser stod åbne. Hans skrig måtte have vækket det halve af skibet…

***

Dette indlæg blev udgivet i Bøger, homofili. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

