Kristina Djarling

Den kristne rocksangerinde Kristina Djarling blev for nylig groft chikaneret af “autonome, feminister, og folk fra det københavnske heavy  og homo-miljø“, da hun gav koncert på Rådhuspladsen i København.

Forrige år udgav Kristina Djarling musikvideoen Don’t Be A Puppet for the World Elite, der er vendt mod det amerikanske kulturprodukt “Lady Gaga”:

When you’re living in a dream world
You don’t really know what’s going on around you
You play the game – like they want you to
Act like a whore and a superstar

Don’t you get it? It’s all planned
They’re breaking you down just to make you an easy victim

Please don’t be so crazy
And be a puppet for the world’s elite
Please don’t get under their deception
And let the mother monster steal your heart

The things you once thought were absolutely obscure
You now do yourself without blinking an eye
Because it’s cool – in this world of psychopaths
You’re so wicked, and you’re heart’s so cold

Don’t you get it…

Besøg Kristina Djarlings flotte hjemmeside.

***

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

7 svar til Kristina Djarling

  1. Peter Jakobsen siger:

    Det er selvfølgelig ikke i orden, at hun bliver chikaneret på den måde, men den musikvideo er altså forfærdelig.

  2. Polka Charlie siger:

    Tja… Martin Kasler, du har tidligere postet fremragende musik på din blog…

    – Jeg kan godt følge Kristina Djarlings budskab, men tror hun skal nok hellere prædike eller holde taler og ikke synge😉

    Kid Rock ft. Hank Williams Jr. “Redneck Paradise”

    Hank Williams Jr. “Mr. Lincoln”

    Hank Williams Jr. “Red, White and Pink Slip Blues”

  3. Polka Charlie siger:

    Sidste sætning gav ingen mening. Lang dag… Her:
    – Jeg kan godt følge Kristina Djarlings budskab. Men hun skal nok prædike eller holde taler og ikke synge pop-sange.

  4. Martin Kasler siger:

    Jeg gør mig ikke af at have “forstand” på musik. Men sine stedet giver Djarling mig mindelser om Bonnie Tyler og – måske især på ‘Babylon is fallen’ – Janis Joplin, så i mine øren er hun langt fra en dårlig sangerinde. Men igen; enhver har sin smag.

    Skulle jeg kritisere Djarling, så synes jeg hun måske skulle arbejde lidt mere på sit engelsk. Men en dejlig pige med et sundt budskab, dét er hun, kan vi alle nok blive enige om.

    • Morten Borup siger:

      Hun ser bedst ud, når hun bliver vred, hvilket heldigvis sker ofte. Derudover er jeg enig med Kasler her: Hun er bestemt en talentfuld sangerinde. Hvis hun lægger dæmonerne og djævlene på hylden, har jeg et job til hende som forsanger i et nationalt band😉

    • vasisli siger:

      Det bedste r&b beat jeg har hørt. Det er et hit værdigt, og skal nok blive samplet af en “super”-producer.
      Ang. hendes video, mangler den selvfølgelig en masse, grundet mangel på penge, men den har et par gode momenter –
      dukkeføren der styre ungdommen fra new Yorks skyline med illuminati skrevet i panden, den lille hund, som alle selvstændige unge piger har,
      “for sale” skiltet,
      lady gaga plakaten
      mao. en beskrivelse af den rodløse ungdom

Skriv et svar

