Antifascistisk trussel i retssag

Klokken 1.49 natten til tirsdag den 2. juli 2013, blev nedenfor viste trussel opfanget af herværende blogs kommentarfilter:

AFATrussel

Tirsdag den 2. juli var netop sidste frist for Modkraft.dks Ulrik Sebastian Kohl og Rune Eltard-Sørensen til at aflevere deres svarskrift i den injuriesag, jeg har anlagt imod dem ved retten i København for at have kaldt mig nynazist.

Personligt opfattede jeg derfor med det samme truslen som et fingerpeg om, hvordan man i miljøet omkring Modkraft.dk selv synes, der går med sagen. Da jeg senere på dagen modtog Kohls og Eltards processkrift, kunne jeg da også konstatere, at man har grund til frustration.

Som Kohl og Eltard tidligere har proklameret de ville, så har de to gamle autonome hyret sig en advokat og han har for så vidt gjort et godt stykke arbejde for sine klienter. Men grundlæggende er der tale om at gribe efter halmstrå, for imod sig har deres advokat bl.a. en klokkeklar afgørelse fra Pressenævnet.

Ved udsigten til at tabe sin injuriesag imod mig, troppede Andreas Rasmussen fra tæskeholdet Antifascistisk Aktion op i retten med en flok sortklædt bøller. Han er nu officielt tilknyttet Modkraft og trusler kan meget vel være et desperat træk mod endnu en ydmygelse af miljøet.

Jeg har naturligvis anmeldt den seneste antifascistiske trussel til politiet for Midt og Vestsjælland. Sagen er blevet personligt behandlet af chefen for politikredsens serviceafdeling og man har orienteret PET om truslen mod min person.

***

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

5 svar til Antifascistisk trussel i retssag

  1. Lars H siger:

    Jeg bliver så harm over at folk der sådan truer andre. Håber de taber med et brag i retssagen. Held og lykke Martin

  2. Philip siger:

    Mon ikke du når, at dukke dig for brostenen og placere tilhåndsværende lægtehammer i smasken på den udsendte Pol Pot-dyrkende åndståbe!

  3. Santor siger:

    Håber du er ved godt mod.

    Stand firm.

  4. Brian jensen siger:

    Der er jo desværre intet nyt i, at de kommunistiske antidemokrater truer anderledes tænkende. Det kan dog på ingen måde lukke munden på os nationale ensidig stoppe vores fremgang. Hold hovedet højt, vind retssagen og hils familien.

  5. Polka Charlie siger:

    Godt at du har anmeldt rød-fascisten!

Skriv et svar

