Redox-sag for retten (vidneindkaldelse)

For nogle dage siden modtog jeg fra Advokaturet for personfarlig kriminalitet min vidneindkaldelse i den omfattende kriminalsag mod Redox:

De skal i retten afgive forklaring som vidne i sagen mod A.R. M.B.J., A.B.T. og I.E.D. vedrørende ulovlig omgang med erhvervshemmeligheder fra omkring juni 2006 til 28. februar 2010 i Danmark som medlemmer af researchkollektivet “Redox”.

Ifølge pressen omfatter straffesagen mod Redox i alt syv personer,  “hvoraf de fire personer er  tiltalt for hackingen. Desuden omfatter sagen tre tilfælde af vold eller  hærværk.”

Ifølge mine oplysninger er der afsat ti hele retsdage sagen mod de syv Redox-medlemmer. Datoerne skal være som følger:

Fredag den 13. september.
Tirsdag den 17. september.
Torsdag den 19. september.
Mandag den 23. september.
Tirsdag den 24. september.
Torsdag den 3. oktober.
Mandag den 7. oktober.
Tirsdag den 8. oktober.
Torsdag den 10. oktober.
Fredag den 11. oktober.

Redox’ hærværk mod min hustrus bil på vores datters fødselsdag i 2010, er så vidt jeg ved ikke med i anklageskriftet mod de syv bandemedlemmer. Jeg forstod i sin tid på PET, at man ikke havde beviser mod konkrete enkeltpersoner og at forholdet derfor ikke kunne forfølges. Jeg skal formodentlig derfor kun vidne i sagen om bandens indbrud på vores computer, hvor de stjal skatteopgørelser og lignende personlige papirer.

Jeg er tilsagt den 3. oktober kl. 9.30 i retssal 1, Domhuset, Nytorv 25, 1450 Kbh. K.

***

Dette indlæg blev udgivet i Andreas Rasmussen, Redox, Rune Eltard-Sørensen. Bogmærk permalinket.

6 svar til Redox-sag for retten (vidneindkaldelse)

  1. Santor siger:

    Pøj Pøj🙂

  2. Kl siger:

    Fyren på billedet er ikke AR, men en autonom fra Aarhus.

  3. ALTID DANMARK siger:

    Tjja .. De burde vel endeligt hedde Louise alle sammen, kender dem jo som de smä og forskrämte pigebörn de er.
    Husker stadig, som var det i gär da “Den Store Grobian” ynglings beskäftielse, var at skubbe rundt med dem, til de tisse i bukserne af skräk.
    Vi havde squ styr pä dem i Ärhus .. Ikke sä megen pjat.
    En stille opsang og de lärte squ at stä ret og kun tale när de blev spurgt.

    Med National hilsen

    Tjja … I ved jo hvem jeg er😉

  4. Sylen siger:

    Der er navneforbud i sagen. Du risikerer at de røde anmelder dig ligesom med Uriasposten i brandstiftersagen.

Skriv et svar

