Holdt på slap line

I forbindelse med den såkaldte Oscar-uddeling her for nylig, forsøgte den danske slum-paparazzo Jacob Holdt at gøre sig interessant på Facebook:

OscarHoldt

Helle Hansen’s “The Act of Killing”“? Filmen er ikke instrueret af eks-BZ’eren Helle Hansen, men af en 40-årig amerikansk homofil, Joshua Oppenheimer, der har bosat sig i København.

På Facebook kalder den tidligere KGB-operatør Jacob Holdt i øvrigt Bent Jensens nye bog om Sovjet-diktaturets hemmelige støtter herhjemme for “smudslitteratur“, men kroger sig alligevel gevaldigt over at blive nævnt i den.

***

Dette indlæg blev udgivet i Jacob Holdt. Bogmærk permalinket.

4 svar til Holdt på slap line

  1. jens siger:

    Det var jo hvad man kunne vente fra den kant.

  2. jens siger:

    Det er godt vi har dig Kasler, når vi gerne vil læse noget rigtigt

  3. Jacob Holdt siger:

    Hvor kommer dit had fra, Martin? Jeg har jo ikke sagt at min veninde Helle Hansen har instrueret “The Act of killing.” Men filmen var ikke blevet til noget uden hendes finansiering, støtte og rådgivning af den som konsulent på Filminstituttet, hvorfor jeg bl.a. var med til premieren, tror jeg nok. Husker det ikke helt, da hun normalt inviterer mig med til alle sine premierer.
    Din påstand om mig som KGB-operatør tager jeg let på, da jeg nu har fået min egen permanente udstilling “Om mit tid som KGB-agent” på Koldkrigsmuseet …..og derfor var sur over at Bent Jensen ikke gjorde mere stads ud af mig i sin bog når nu min gode ven Jakob Andersen har viet så mange skriverier om mig – først ved at “afsløre” mig i Ekstrabladet som Sovjets største KGB-agent i Danmark og siden i sin bog “De røde spioner”. Læs dem her:
    http://www.american-pictures.com/dansk/omtale/KGB/

    • Martin Kasler siger:

      Jeg siger heller ikke, at du påstår, at Hansen har instrueret filmen, Tværtimod citerer jeg dig loyalt for, at hun ‘gjorde den mulig’. Men da jeg efterhånden kender din modus operandi synes jeg en understregning af sandheden var på sin plads.

Skriv et svar

