Tale om kulturmarxisme

Lørdag den fjerde oktober er jeg venligt inviteret til at holde tale på Danskernes Partis årsmøde. Emnet bliver kulturmarxisme i historisk lys. Læs mere på partiets hjemmeside.

***

Dette indlæg blev udgivet i Danskernes Parti, Kulturmarxisme. Bogmærk permalinket.

3 svar til Tale om kulturmarxisme

  1. jens siger:

    Jeg er sikker på, det bliver et godt foredrag.
    Men du behøver ikke, være så ydmyg.
    Når du foreksempel skriver, at du ikke er intelektuel. Så vil jeg bare sige, at du har en langt
    større viden, end de selvudråbte åndsfyrster der troner på Christiansborg.
    Bare til en opmuntring

  2. Brian Jensen siger:

    Jeg vil give jens fuldstændig ret, selvom jeg ikke er ret meget for at rose dig Martin hahaha…

Skriv et svar

