Rød terror mod partileder

Danskernes Partis leder, erhversøkonomen Daniel Carlsen, blev natten til i går ramt af den røde terror. Ekstremister trængte ind på hans grund og ødelagde familiens bil:

Sådan ser Daniel Carlsens bil ud efter nattens hærværk.
(Foto: Privatfoto)

Motivet bag de rødes desperate handling er formodentligt, at de af al magt vil forsøge at hindre den karismatiske partileders deltagelse i Folkemødet på Bornholm, der åbner i dag.

Jeg har ved flere lejligheder truffet Daniel Carlsen og tør derfor godt garantere, at Bornholm får glæde af hans besøg.

***

Dette indlæg blev udgivet i Den røde terror. Bogmærk permalinket.

2 svar til Rød terror mod partileder

  1. Jacob Holdt siger:

    Ærgerligt. Han kunne have kørt med mig til Bornholm. Jeg kører tilmed i rød bil🙂
    Men jeg er desværre allerede ankommet.

    • Martin Kasler siger:

      Ha! Ja, det ville jeg godt have set. Carlsen havde givet dig anderledes kamp til stregen end Pind. Ham fik du krogen i. Det vil jeg give dig.

Skriv et svar

