Holdt-støtte grebet i løgn

Enhver, der ikke er enig med den gamle desinformant Jørgen Dragsdahl, vil før eller siden blive overfuset med grove beskyldninger. I går var det min tur. Og det gik temmeligt hurtigt.

Som reaktion på et af hans vanlige udfald mod Bent Jensen, skrev jeg et indlæg på min væg på Facebook (FB). Da Dragsdahl på sin FB-væg samtidigt havde skrevet noget om min person, som beviseligt er usandt, sendte jeg ham en venneanmodning, så jeg i al fordragelighed kunne tage til genmæle.

Men Jørgen Dragsdahl viste sig ikke specielt fordragelig. Jeg fik dette aggressive svar tilbage:

DragsdahlKlip

Dragsdahls beskyldning mod mig for “løgn” er ren bagvaskelse (bevidst og overlagt løgn). Han kender selv dommen fra Højesteret og ved, at der heri står anført:

DragsdalDom

Det er altså fuldstændigt korrekt når jeg skriver, at Jørgen Dragsdahl har Højesterets ord for at han f.eks. “bedrev under Den Kolde Krig kampagnejournalistik på basis af falske dokumenter fremstillet af KGB“, som Bent Jensen oplyste i JP 26/1 2007. Og dette forhold er Dragsdahl udmærket bekendt med, hvorfor han som sagt bagvasker mig ved at beskylde mig for løgn.

Men dette er skam ikke det eneste tilfælde af bevidst lyv om min person fra Jørgen Dragsdahls side. Som nævnt bemærkede jeg på hans FB-væg, at han skrev usandt om mig. Det skete i forbindelse med et længere udfald mod redaktør Søren K. Villemoes:

DragsdahlLyv

Men i den tråd på Villemoes’ FB-væg, som Jørgen Dragsdahl har læst med på, gør jeg det udtrykkeligt klart, at ikke alle Weekendavisens afsløringer af Dragsdahls gamle ven og KGB-fælle Jacob Holdt har med mig at gøre:

ReplikJesperJack

Nå, jeg tager ikke sagen så tungt. Jeg har prøvet værre end at blive beløjet af en afdanket meningsdanner.

***

Dette indlæg blev udgivet i Jørgen Dragsdahl. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

